Sivut

lauantai 12. elokuuta 2017

Picture Polish - Merge


Pitkästä aikaa täällä taas, eihän edellisestä postauksesta olekaan kuin kuukausi... Mä en voi uskoa, että nyt on jo elokuu. Kesä on kohta ohi, enkä mä ole kerennyt tehdä juuri mitään kesäjuttuja. Mä oon siis ollut koko kesän töissä, ja itse asiassa aloitin jo toukokuun alussa. Töitä on onneksi enää viikko jäljellä, sitten alkaa mun loma :D Mullahan ei siis nyt syksyllä edes ala koulu, vaan vietän välivuotta.


Työt ovat yksi syy siihen, ettei kynsien lakkaaminen ja blogin kirjoittaminen ole kesän aikana pahemmin kiinnostanut. Niin kuin aiemmin jo olen kertonut, mun kynnet ovat todella huonossa kunnossa töiden takia. Vapaa-aikaakaan ei ole liikaa ollut varsinkaan sellaisina päivinä, kun on ollut aamu- sekä iltavuoro. Viimeisimmän kuukauden aikana mulla on ollut todella aikaisia aamuvuoroja, ja olen ollut niin väsynyt, etten yksinkertaisesti ole jaksanut tehdä kynsilleni mitään, puhumattakaan blogin kirjoittamisesta.

Mulla on myös jo pidemmän aikaa ollut jonkinlainen motivaation puute kynsien lakkaamisen ja blogin kirjoittamisen suhteen. En ole keksinyt lakkauksiin mitään kivoja ideoita, eikä kirjoittaminen ole huvittanut. Toivottavasti tää kuitenkin on vaan joku ohimenevä "kausi", sillä kynsien laittaminen kyllä kiinnostaa edelleen.


Nyt kuitenkin asiaan. Ostin kesän alussa Picture Polishin Galan ja Mergen. Galasta teinkin jo oman postauksen, joten nyt on Mergen vuoro. Merge on sävyltään harmahtava nude, jossa on kultaisia glitterhippuja. Todella kaunis lakka, ainakin mun mielestä.

Mun piti jälleen kerran aika kauan miettiä, millaiset koristelut tekisin Mergen kaveriksi. Halusin tehdä kesäiset kynnet, joissa Merge olisi pääosassa, mutta koska se ei ole kovin kesäinen lakka, piti kesäisiä sävyjä saada muista lakoista. Silloin muistin Born Pretty Storelta saadun BP-56 -leimauslaatan, jota halusin testata.


Aloitin lakkaamalla kaikkiin kynsiin kolme kerrosta Mergeä. Keskareiden ja nimettömien kynsiin päädyin tekemään leimadecalit BP-56 -laatan kukkakuviosta muistaessani nämä Annin tekemät kynnet. Kukkakuvion värittelyyn valitsin neonpinkin Sizzlen ja vihreän Good Limesin. Lakkasin nämä kynnet kiireessä, joten yllättävän hyvin onnistuivat :D Tykkäsin itse näistä tosi paljon, varsinkin tuo kukkakuvio on aivan ihana! ♥ Laattakin toimi oikein hyvin, niin kuin kaikki muutkin BPS:n laatat.


Picture Polish - Merge
Picture Polish - Sizzle
Essence - Good Limes
Konad - Valkoinen leimauslakka


Koodilla ZEL91 saatte 10% alennuksen Born Pretty Storen tuotteista

*En hyödy linkeistä mitenkään.

2 kommenttia:

  1. Tuo kukkakuvio on ihan täydellinen värittelyyn <3 harmaasta lakasta huolimatta tosi nätit ja kesäiset :)

    VastaaPoista